24 Nisan 2013 Çarşamba

Defneyle Yaşamak

      Blog yazmaya başlamadan öce sıkı bir blog takipçisiydim. Halen de düzenli olarak takip ettiğim bloglar vardır. Rutin olarak ziyaret ettiğim, bir süre sonra bütün arşivini arşınladığım "Defne'yle Yaşamak' adlı blog vardı. Öylesine aşina olmuştum ki yazılarını okurken bir taraftanda Defdef'in annesinin sesi, tonu, vurguları kulağıma üflerdi. Hele ki fotoğraf gözüne bayılırdım. Bir süre sonra com'a geçmeyi tercih etmişti de sevinmiştim büyüdü hadi bakalım beni neler bekliyor diye. Ama malesef bu tercih yayınlarını sonlandırmayla noktalandı. Gerçekten üzüntüm büyük oldu. Sanki bloglar dünyam da kocaman bir boşluk:) Velhasıl bana ilham olan da kendisidir. Birkaç blog fotoğrafını koyarak selam ederim Defdef'in annesine...
 







 
Blog dünyası insanlık adına güzel bir keşif bence:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder